Hier staan de meest gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@weekvandeuitwisseling.nl.

1Is de week van de uitwisseling alleen in die ene week?
In principe speelt het af in die week, maar… in overleg is er veel mogelijk. Ben je zelf in die week niet aanwezig? Maar je wilt wel heel graag meedoen? Zet dit op het inschrijfformulier. De organisatie kijkt dan wat er mogelijk is.
2Mag ik bij meerdere organisaties uitwisselen?
Vindt jouw leidinggevende dit goed? Dan mag het. Vul in dat geval het inschrijfformulier vaker in. Voor iedere organisatie schrijf je je apart in.
3Ik heb me aangemeld voor de week van de uitwisseling. Kan ik me nog afmelden?
De organisatie van jouw keuze vindt het echt leuk dat je komt! Ze bereiden het voor en stoppen er vooraf dus ook al tijd en energie in. Ze rekenen er dan ook op dat je komt en dat je je niet zonder goede reden afmeldt.
4Wat gebeurt er met mijn persoonlijke (contact)gegevens als ik me aanmeld?
Jouw ingevulde gegevens gebruiken we voor de week van de uitwisseling. En voor de enquête die we na afloop versturen. Daarna gooien we jouw gegevens weg.
5Kan mijn broer ook meedoen?
Werkt je broer bij 1 van de organisaties die meedoen? Dan kan hij meedoen. Anders niet. Hij kan het natuurlijk wel onder de aandacht brengen bij zijn werkgever. Misschien dat hij dan een volgende keer wel kan meedoen!
6Wie kan mij meer informatie geven over de week van de uitwisseling?
Elke organisatie heeft een contactpersoon. Kijk hiervoor bij de diverse organisaties. Heb je een algemene vraag? Stuur dan een mail naar info@weekvandeuitwisseling.nl.
7Waar staat het logo van de week van de uitwisseling voor?
De twee gekleurde ‘ss-en’ staan symbool voor letters die je kunt uitwisselen. Ook zijn het schakels die de verbinding zoeken.