Hier staan de meest gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar info@weekvandeuitwisseling.nl.

1Is de week van de uitwisseling alleen in die ene week?
In principe speelt het af in die week, maar… in overleg is er veel mogelijk. Ben je zelf in die week niet aanwezig en je wilt wel heel graag meedoen? Vermeld dit op het inschrijfformulier en dan kijkt de organisatie wat er mogelijk is.
2Mag ik bij meerdere organisaties uitwisselen?
Als jouw leidinggevende dit goed vindt, dan mag dat. Vul in dat geval het inschrijfformulier vaker in (voor iedere organisatie schrijf je je apart in).
3Ik heb me aangemeld voor de week van de uitwisseling. Kan ik me nog afmelden?
De organisatie van jouw keuze vindt het echt leuk dat je komt! Ze bereiden het voor en stoppen er vooraf dus ook al tijd en energie in. Ze rekenen er dan ook op dat je komt en dat je je niet zonder goede reden afmeldt.
4Wat gebeurt er met mijn persoonlijke (contact)gegevens als ik me aanmeld?
Jouw ingevulde gegevens gebruiken we alleen voor de week van de uitwisseling en de enquête die we na afloop versturen. Daarna verwijderen we jouw gegevens.
5Kan mijn broer ook meedoen?
De week van de uitwisseling is alleen voor mensen die werken bij een van de organisaties die meedoen. Is dat niet zo? Dan kan hij helaas niet meedoen. Hij kan het natuurlijk wel onder de aandacht brengen bij zijn werkgever. Misschien dat hij dan een volgende keer wel kan meedoen!
6Wie kan mij meer informatie geven over de week van de uitwisseling?
Elke organisatie heeft een contactpersoon. Kijk hiervoor bij de diverse organisaties. Heb je een algemene vraag? Stel deze dan via info@weekvandeuitwisseling.nl.
7Waar staat het logo van de week van de uitwisseling voor?
De twee gekleurde ‘ss-en’ staan symbool voor letters die je kunt uitwisselen. Ook zijn het schakels die de verbinding zoeken.